All heder åt Vero moda

Kanske inte all, men igår när jag besökte butiken "aztrid" som öppnat här i Trollhättan blev jag glad.
Aztrid är en typ av återförsäljare till VeroModa skulle jag tro, för de säljer veromodakläder där. Jag såg en skitsnygg tshirt, en beige med ett stort träd på, och jag blev GLAD när det stod "ORGANIC COTTON". woho! lycka. haha. och sen.. så var den helt plötsligt rättvisemärkt också. helt galet bra. och de kostade endast 159 spänn! Den köper jag i vår vill jag lova! Fanns även en svart.

Jag blev en aning förvånad, för det första för att de inte har skyltat mer med det. eller ja, det känns ju sjukt bra! så varför inte få ut det mer? nåja.. och sen. Att vero moda, som ändå är en ganska stor klädkedja har hfixat både rättvisemärkt och ekologiskt. så som sagt, all heder åt vero moda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0