Don´t you know love stronger than jesus?

Sitter här och lyssnar på A CAMP, grymt alltså, fin brud. Jag har även spånat lite i min sommar och .. jag återvinner min kära älsklingklänning och mina söndriga älskade solglasögon, hur gör man egna bågar? eller pinnar eller vad det heter?

Tyvärr är inte klänningen varken rättvisemärkt/ekologisk, dock så är det en typ av secondhand! Den är från en slags "provkollektion" från Veromoda, De syr upp kläder som de inte säljer i affärerna, Det är bara provkläder, så på så sätt något bättre. skulle jag kunna tänka mig. Vi känner nämligen lite folk inom veromoda kretsen. hoho, och dessutom så var det längesen jag köpte denhär. förra våren tror jag bestämt.

Vill ni se fler bilder på min sommaroutfit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0