Vill du vara ensam om din partyblåsa?


Idag var jag och två av mina vänner på myrorna här i trollhättan, underbart! Och självklart hittade jag något som föll mig i smaken. hur kan man inte göra det där? makalöst fint med second hand alltså, man kan liksom få helt unika plagg. lovely.

Iallafall så ska jag ha 60-talsfest på lördag, jag behövde alltså utstyrsel tills dess. jag tänker svartvitt, twiggy, plast och kortkort, det är det jag snappat upp från 60talet. Så jag började mitt letande i myrorna bland stora kavajer och gräsliga klänningar. Såklart hittade jag inget färdigt 60talsplagg. Jag tänkte om och letande bland de svarta plaggen.

EN FUL TANTKAVAJKJOL för 45 spänn. why not? Jag tänkte ihuvudet att dethär kunde bli en fantastisk klänning. och visst blev det? Kolla bilden!! Jag tog en ganska smal svart kavajkjol. drog upp, Drog ihop den på mitten med en säkerhetsnål och fäste sedan ett örhänge utampå. KALAS VA?

Miljövänligt, billigt, COOLT, unikt, roligt. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0