Köp inte denhär boken!

Första gången jag kom på tanken att inte handla kläder på ett år var när jag hörde talas om en kvinna som just hade haft köpstopp i ett år. Men hon fick inte handla någonting förutom det viktigaste. on fick te.x. inte köpa kläder, tidningar, skivor, ja. ni vet. allt som man köper för att man vill.

Ett helt år utan shopping? 365 dagar utan cafébesök och nya kläder? 52 veckor utan att handla böcker, tidningar och skivor? Kan du tänka dig det?

Det kunde Ann-Christin Gramming. Under ett helt år vägrade hon köpa annat än det mest livsnödvändiga. I den här boken berättar hon medryckande och inspirerande om sina upplevelser som "konsumtionsrebell". Du kan även läsa hennes blogg!

Jag har tänkt att inom en snar framtid att inhandla boken (vilket man egentligen kanske inte borde) men jag tror att jag tar ikapp det om jag läser om hennes tips! hoho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0